hej ;)

Wiem ze dawno nic nie wstawialem i ze caly czas obiecuje o nowych notkach ale w uk tak szypko plynie czas :d

Jak przyjade do polski bedzie na mnie czekalo duzo kopert takze napewno po 18 lutego dodam pare nowych notek :)

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

Margaret i Robert Lewandowski

Hej :),
Dzisiaj jest juz 11 jak ten czas szypko leci i caly czas nie mam czasu wstawiac czesciej notek. Dzisiaj mieliscie wolne w szkole ale za to ja mam wolne w czwartek i piatek dlugi weekend sie zapowiada no i moze jeszcze jedna notka ko wie ?
A co do autografow:

Margaret

image

Kto: polska piosenkarka
Ile czekalem: ok 2 tygodnie
Co wyslalem: SAE i LOR
Adres: pisac na moj e-mail
Uwagi: zadnych

Robert Lewandowski

image

Kto: polski pilkasz
Ile czekalem: 1 miesiac
Co wyslalem: standart
Adres: piszcie na mojego e-maila
Uwagi: niestety bez dedykacji

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

Mariusz Pudzianowski, Mateusz Masternak, Paweł ‚BIBA’ Binkiewicz

Już druga notka w te ferie :). Jak sobie pomysle ze jeszcze 12 dni…nie chce mi sie do szkoly chociasz wy teraz macie troche gorzej…;) Dzisiaj opisuje grafy ktore zdobylem juz bardzo dawno temu. :P
Mariusz Pudzianowski

image

Kto: Polski strongman
Ile czekalem: 1 tydzien
Co wyslalem: SAE i LOR
Adres: pisac na e-mail
Uwagi: zadnych ;)
Mateusz Masternak

image

Kto: polski piesciarz
Ile czekalem: 2 tygodnie
Co wyslalem: to co do pana Mariusza Adres: pisac na e- mail
Uwagi: zgniecione na pol ;(
BIBA

image

Kto: polski wokalista
Ile czekalem: ok. miesiaca
Co wyslalem: e-mail
Adres: pisac na moj e-mail
Uwagi: szkoda ze nie na zdjeciu ale trudno…

Opublikowano Polscy, sportowcy, Wokalisci | 1 komentarz

Świat według kiepskich

Cześć,
Caly czas opisuje zalegle autografy. Niestety nie mam zbyt duzo czas dlatego notki pojawiaja sie tak zatko teraz tutaj w uk sa ferie wiec postaram sie dodac pare notek. ;) A z nowosci zmienilem sposub opisywania grafów :P

Świat według kiepskich

image

image

Kto: Cala obsada serialu :)
Ile czekalem: nie pamietam ale krutko
Co wyslalem: standart koperta zwrotna ze znaczkiem
Adres: podam ale pisac na e-mail
Uwagi: nie potpisali sie wszyscy brakuje pana Edzia i cyca ;)

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Gregor Schlierenzauer, Martin Koch

image

Gregor Schlierenzauer (ur. 7 stycznia 1990 w Rumie[1]) – austriacki skoczek narciarski, reprezentant SV Innsbruck Bergisel. Trzykrotny medalista olimpijski, dwukrotny zdobywca Pucharu Świata w skokach narciarskich: w latach 2008/2009 oraz 2012/2013. Pięciokrotny medalista mistrzostw świata w lotach narciarskich, w tym złoty indywidualnie z 2008. Dziewięciokrotny medalista mistrzostw świata, w tym indywidualny mistrz świata z konkursu na dużej skoczni w Oslo w 2011 roku. Zwycięzca 60. i 61. Turnieju Czterech Skoczni (w sezonach: 2011/2012 i 2012/2013).
Źródło:wikipedia.pl

image

Martin Koch (ur. 22 stycznia 1982 w Villach) – austriacki skoczek narciarski.
Pochodzi z rodziny sportowej a jego matka jest bliską krewną Ernsta Vettoriego i Armina Koglera – dwóch wybitnych skoczków austriackich.
Źródło:wikipedia.pl

Opublikowano sportowcy | Skomentuj

Anna Głogowska, Jan Kliment, Michał Piróg, Tito

Anna Głogowska i Jan Kliment

Anna Głogowska (ur. 1978 r.) – polska tancerka klasy „S” w tańcach latynoamerykańskich i tańcach standardowych.

Jan Kliment – polski tancerz znany z programu „Taniec z gwiazdami”

źródło: wikipedia

Michał Piróg

Michał Piróg (ur. 28 maja 1979 w Kielcach) – polski tancerz, choreograf, prezenter, aktor niezawodowy, reporter, osobowość telewizyjna.

źródło: wikipedia

Tito

Tito polski tancerz znany z programu :You Can Dance” specjalizujący się w stylu tanecznym „HIP – HOP”

źródło: wikipedia

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

Maja Hyży

 

Maja Hyży

Maja Hyży - urodzona w Kołobrzegu, swoją przygodę ze śpiewaniem rozpoczęła w 2009 roku. Wygrała kilka festiwali m.in. I miejsce w Międzynarodowym Festiwalu Piosenki, III miejsce w Międzynarodowym Konkursie Poezji Śpiewanej i wzięła udział w programie telewizyjnym „Szansa na Sukces”. W 2013 roku odstała się do ścisłego finały III edycji polskiego X-factor. Do jej ulubionych artystów należą: India Arie, Lauryn Hill, Mary J. Blige, Jill Scott, ale najwięcej inspiracji czerpie z twórczości Alicia Keys.

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

Jacek Rostowski, Anna Dymna

Jacek Rostowski

Jacek Rostowski, właśc. Jan Antony Vincent-Rostowski (ur. 30 kwietnia 1951 w Londynie) – polski i brytyjski ekonomista, od 2007 minister finansów w pierwszym i drugim rządzie Donalda Tuska, od 2011 poseł na Sejm VII kadencji, od 2013 wicepremier.

Źródło: wikipedia.pl

Anna Dymna

Anna Dymna z domu Dziadyk (ur. 20 lipca 1951 w Legnicy) – polska aktorka teatralna i filmowa. Założycielka i prezes Fundacji „Mimo Wszystko”, członkini Międzynarodowej Kapituły Orderu Uśmiechu oraz Rady Programowej Radia RMF Classic. Jest matką chrzestną sztandaru 2. Korpusu Zmechanizowanego im. Władysława Andersa, pomysłodawczynią Ogólnopolskiego Przeglądu Twórczości Teatralno-Muzycznej Osób Niepełnosprawnych „Albertiana” oraz Festiwalu Zaczarowanej Piosenki im. Marka Grechuty dla uzdolnionych wokalnie osób niepełnosprawnych.

Źródło: wikipedia.pl

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

bracia Klitschko, Agustin Egurrola

Vitali & Wladimir Klitschko

Wołodymyr Wołodymyrowycz Kłyczko (ukr. Володимир Володимирович Кличко), Władimir Władimirowicz Kliczko (ros. Владимир Владимирович Кличко), (ur. 25 marca 1976 w Semipałatyńsku) – ukraiński bokser wagi ciężkiej, aktualny mistrz świata organizacji IBF, WBO, IBO oraz superczempion WBA. Młodszy brat pięściarza Witalija Kłyczki.

Witalij Wołodymyrowycz Kłyczko (ukr. Віталій Володимирович Кличко), Witalij Władimirowicz Kliczko (ros. Виталий Владимирович Кличко), (ur. 19 lipca 1971 w Biełowodskoje) – ukraiński bokser wagi ciężkiej, od 12 października 2008 roku mistrz świata organizacji WBC w kategorii ciężkiej. Starszy brat innego bokserskiego czempiona, Wołodymyra Kłyczki.

Źródło: wikipedia

Agustin Egurrola

Agustin Marek Egurrola (ur. 1968 r.[1] w Polsce) – tancerz, choreograf, sędzia międzynarodowy tańca towarzyskiego i tańca nowoczesnego, a także osobowość telewizyjna. Wielokrotny mistrz Polski w tańcach latynoamerykańskich i South-American Show Dance. Partnerowała mu tancerka Joanna Szokalska, z którą razem zdobyli 12 tytułów Mistrza Polski oraz wielokrotnie reprezentowali Polskę na Mistrzostwach Świata i Europy.

Źródło: wikipedia

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Robert Janowsi, Honorata Skarbek HANEY, Monika Mrozowska, Waldemar Ochnia

Witajcie, powróciłem z dużą dawką autografów będę je co trochę dodawać.

W moim życiu wiele się zmieniło od ostatniego wpisu, główną zmianą jest przeprowadzka do UK. (super jest szkolnictwo ponieważ są 4 przedmioty obowiązkowe i 6 które chcesz =))

MAM DO WAS DUŻĄ PROŚBĘ, PONIEWAŻ JESTEM W UK TO WYŚLE DO TUTEJSZYCH GWIAZD TROCHĘ LISTÓW I PROSZĘ WAS O ADRESY ;}

Ale teraz pokażę wam 4 autografy które zdobyłem jeszcze w Polsce.

Robert Janowski

Robert Janowski (ur. 22 marca 1961 w Inowrocławiu) – polski piosenkarz, kompozytor, poeta, aktor, dziennikarz radiowy i prezenter telewizyjny. Prowadzi teleturniej Jaka to melodia?. Z wykształcenia lekarz weterynarii. Od roku 2006 do marca 2010 prowadził audycję Wasza muzyka w RMF FM. Od września 2012 prowadzi audycję Muzyka mojego życia w Radiu Złote Przeboje.

Źródło: wikipedia

HONEY

Honorata Skarbek, ps. Honey (ur. 23 grudnia 1992 w Zgorzelcu) – polska piosenkarka, autorka tekstów oraz blogerka modowa.

Źródło: wikipedia

Monika Mrozowska

Monika Mrozowska (ur. 14 maja 1980 w Warszawie) – polska aktorka i była piosenkarka dziecięca z zespołu Fasolki. Jako aktorka stała się rozpoznawalna dzięki udziałowi w serialu Rodzina zastępcza emitowanym w telewizji Polsat.

W 2004 razem z Misheel Jargalsajkhan, Aleksandrą Szwed, Aleksandrem Ihnatowiczem i Sergiuszem Żymełką otrzymała Nagrodę Specjalną Fundacji Polsat Złote serce.

Źródło: wikipedia

Waldemar Ochnia

Waldemar Ochnia (ur. 1952 w Radomiu) – polski artysta kabaretowy.

Występował w Podwieczorku przy mikrofonie i innym programie Radia, Parafonii. W latach 1991-1993 podkładał głos pod kukiełki zwierząt-polityków w programie Polskie Zoo. W latach 90. występował w programach Tadeusza Drozdy: Dyżurnym Satyryku Kraju i Polskiej Agencji Satyrycznej. Od 2005 roku występuje w programie Szymon Majewski Show jako jeden z uczestników Rozmów w tłoku. Parodiował w nim Jerzego Urbana, Lecha Wałęsę, Józefa Oleksego, Janusza Rewińskiego i Waldemara Pawlaka.

Źródło: wikipedia

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj